Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Frullà, lo specialista della frutta frullata, torna in TV

Frullà_Spot_donna

Dal 29 settembre al 26 ottobre in onda sulle Reti Mediaset. Previsti più di 2.000 passaggi

A un anno di distanza dall’ultima apparizione sugli schermi televisivi, Frullà,noto brand di frutta fresca frullata in vaschetta e sacchetto richiudibile, ritorna in TV con una nuova campagna pubblicitaria. Confermato il sodalizio con le reti Mediaset – Canale 5, Italia 1, Rete, 4, La5, Mediaset Extra, Boing, 20 -, che dal 29 settembre al 26 ottobre trasmetteranno lo spot

Saranno oltre 2.000 i passaggi complessivi con spot della durata di 10 e 15 secondi, che copriranno varie fasce orarie durante tutta la giornata per raggiungere un’audience vasta e diversificata, per una stima di oltre 25 milioni di contatti.

Lo spot è stato ideato e realizzato nel 2023 da Creativity Media Factory di Publitalia ’80 (Gruppo Mediaset), per “raccontare” Frullà nelle diverse occasioni di consumo, mostrando come i suoi prodotti si inseriscono perfettamente nella vita quotidiana: a scuola, al lavoro, a casa, mentre si fa sport o in viaggio. 

Frullà, che dal 1994 è sinonimo di frullati e polpe di frutta naturali, è un marchio noto per la qualità dei suoi prodotti, ottenuti senza l’aggiunta di zuccheri o conservanti. Frullà viene prodotto in Romagna in stabilimenti alimentati principalmente da energia green autoprodotta (fotovoltaico e cogeneratore) e ha una distribuzione commerciale capillare in Italia e in oltre 20 Paesi nel mondo.

X